1 lipca 2014

Sok z czerwonej porzeczki


Składniki:

czerwone porzeczki
cukier wedle uznania

Sposób wykonania:

1. Umyte i oberwane z gałązek porzeczki umieszczamy w koszu sokownika.
2. Całość gotujemy, pamiętając o tym, aby co jakiś czas uzupełniać wodę w dolnym pojemniku.
3. Sok odprowadzamy rurką do garnka. Nie wyrzucamy owoców! Przydadzą się do zrobienia dżemu.
4. Sok podgrzewamy, dosładzamy wedle uznania. Zagotowujemy, ściągamy pianę i sok przelewamy do buteleczek lub słoików. Mocno zakręcamy. Można zapasteryzować, ale nie jest to konieczne.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Mam kuchnie indukcyjna. Czy moge zrobic taki sok w garku z mala iloscia wody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerz mowiac, nie mam pojecia jak to jest z kuchenka indukcyjna

      Usuń
  2. ja też mam kuchnię indukcyjną i robię na niej taki soczek :) nic się nie dzieje tylko nie daje na pełną moc :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!