10 lutego 2024

Sałatka z selerem naciowym, żurawiną i kurczakiem

 Połączenie składników w tej sałatce bardzo mi posmakowało. Łączy w sobie słoność selera i kurczaka oraz słodycz żurawiny i kukurydzy. Była tak pyszna, że robiłam ją dwa razy w ubiegłym tygodniu, raz dla gości, a raz dla mojej rodzinki na kolację. Przepyszna😋 Przepis od koleżanki z pracy.

Składniki: 

  • 2 piersi z kurczaka
  • 1 paczka selera naciowego
  • 2 czerwone cebule
  • 1 puszka kukurydzy
  • 200 g suszonej żurawiny
  • sól, pieprz
  • przyprawa do kurczaka 
  • majonez
  • olej do smażenia 

Sposób przygotowania: 

1. Piersi z kurczaka pokroić w paski, obsypać przyprawą do kurczaka i smażyć na niewielkiej ilości oleju. Po wystudzeniu pokroić w kostkę.

2. Selera sparzyć wrzątkiem, pokroić w drobną kostkę. 

3. Kukurydzę odsączyć. Cebulę posiekać w kosteczkę i przelać wrzątkiem. Żurawinę zalać wrzątkiem na 5 minut, odcedzić.

4. Wszystko umieścić w misce, wymieszać, dodać majonezu, soli i pieprzu. Wymieszać, schłodzić przed podaniem.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie! :-)

    Zapraszam na moje social media:
    www.truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    www.facebook.com/truskawkowa.fiesta
    www.instagram.com/truskawkowa_fiesta

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!