1 lutego 2024

Domowe burgery rybne / fishburgery

Fishburgery świetnie sprawdzą się na kolację. Można w ten sposób również zachęcić dzieci do jedzenia ryb. U mnie na szczęście dzieciaki uwielbiają ryby i nie mam problemu, by zaproponować im takie danie do zjedzenia.

 
 
Składniki dla 4 osób:
  • 1 filet z białej ryby ( miruna, morszczuk, dorsz, mintaj) 
  • sól
  • 1 jajko
  • mąka
  • bułka tarta
  • olej do smażenia
Dodatkowo:
  • 4 niewielkie bułki (mogą być typowo do burgerów, ale ja użyłam bułek żytnich)
  • sałata rzymska lub masłowa
  • pomidor
  • majonez lub sos tatarski
Sposób przygotowania: 

1. Rybę podzielić na 4 kawałki, oprószyć solą, następnie opanierować w mące, rozmąconym jajku i w bułce tartej. Uszyć na oleju z obu stron. Odłożyć.

2. Bułki rozkroić, można lekko posmarować masłem. Wyłożyć sałatę, filet z ryby, posmarować majonezem lub sosem tatarskim, ułożyć plasterek pomidora, znowu liść sałaty i przyłożyć bułką. 
 
Smacznego!!!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!