24 lipca 2014

Jabłka do szarlotki na zimę

Takie jabłka wystarczy przed użyciem doprawić cukrem i cynamonem. Przepis znalazłam w gazetce Przyślij przepis. Przetwory i nalewki nr 6/2013. Robiłam je z zeszłym roku i świetnie się sprawdziły.


Składniki:

dowolna ilość jabłek (dowolna odmiana zimowa)
cukier

Sposób przygotowania:

1. Jabłka myjemy, obieramy, ścieramy na tarce o dużych oczkach. Jabłka odciskamy z nadmiaru soku.
2. Owoce wkładamy do słoików. Na wierzch wsypujemy trochę cukru (ilość zależy od słodkości jabłek).
3. Zakręcamy i pasteryzujemy 10 minut.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. też tak robię. mega przydatne podczas zimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rzecz do ciast, dodatkowo, jeśli to własne, bez chemii!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do słoików kładę same jabłka bez dodatków bez względu na ich kwaśność

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!