24 lipca 2014

Jabłka do szarlotki na zimę

Takie jabłka wystarczy przed użyciem doprawić cukrem i cynamonem. Przepis znalazłam w gazetce Przyślij przepis. Przetwory i nalewki nr 6/2013. Robiłam je z zeszłym roku i świetnie się sprawdziły.


Składniki:

dowolna ilość jabłek
cukier

Sposób przygotowania:

1. Jabłka myjemy, obieramy, ścieramy na tarce o dużych oczkach. Jabłka odciskamy z nadmiaru soku.
2. Owoce wkładamy do słoików. Na wierzch wsypujemy trochę cukru (ilość zależy od słodkości jabłek).
3. Zakręcamy i pasteryzujemy 10 minut.

Smacznego!!!
Przetwory

5 komentarzy:

  1. też tak robię. mega przydatne podczas zimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rzecz do ciast, dodatkowo, jeśli to własne, bez chemii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, użyłam papierówek z ogrodu rodziców :)

      Usuń
  3. ja do słoików kładę same jabłka bez dodatków bez względu na ich kwaśność

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!