5 września 2011

Jajecznica z kurczakiem

Czasami zostają mi udka z rosołu. Robię z nich przeważnie jajecznicę lub galaretki drobiowe. Dziś prezentuję wam mój ulubiony sposób wykorzystania gotowanych udek.

 

Składniki:

mięso obrane z dwóch udek
pół cebuli
4 jajka
przyprawa do drobiu
świeży koperek

Sposób przygotowania:

1. Obdarte mięso podsmażamy na odrobinie oleju, posypujemy przyprawą do drobiu. Dodajemy posiekaną cebulkę i chwilę wszystko smażymy.
2. Wbijamy jajka. Mieszamy, pod koniec dodajemy świeżego siekanego koperku. Podajemy na ciepło z pomidorkami i świeżym pieczywem.

SMACZNEGO :)

7 komentarzy:

  1. jak dla mnie chujowa potrawa. wyglada jak żarcie dla psów, a nie ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja określiłabym raczej ten komentarz ch*****m, a nie samą potrawę. Dodatkowo jego autor charakteryzuje się niską samooceną, tchórzostwem i chamstwem (bo któż inny zostawia takie komentarze jako Anonimowy???) Tak więc, Anonimowy, może ta potrawa nie grzeszy pięknością, ale ty wykazałeś/aś się totalnym brakiem kultury na poziomie rażąco niskim trudnym do opisania.

      Usuń
  2. Jutro zrobię na śniadanko😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!