29 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award

Jest mi niezmiernie miło powiadomić, że zostałam nominowana przez Elexis do Versatile Blogger Award.


Zapraszam do dalszej zabawy, a poniżej przedstawiam zasady oraz blogi nominowane przeze mnie.
Oto zasady, czyli trzeba:
  •  nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu

Nie łatwo było wytypować te kilkanaście blogów, ale wyboru musiałam dokonać. Oto one wymienione w przypadkowej kolejności:

A na koniec 7 faktów o mnie:

1. Jestem mężatką i mamą.
2. Uwielbiam góry, a w szczególności Bieszczady!
3. Od lat słucham Starego Dobrego Małżeństwa.
4. Dzień bez kawy to dzień stracony.
5. Lubię prasować - to mnie uspokaja :)
6. Uwielbiam perfumy, dlatego trochę ich mam :)
7. Jestem sentymentalna. 

Pozdrawiam!!!

9 komentarzy:

  1. Aniu, dziękuję Ci pięknie, ale ja już brałam udział w czymś podobnym i pisałam tych 7 tajemniczych rzeczy o sobie. Znajdziesz je tutaj:

    http://margarytka.blogspot.com/2011/08/7-rzeczy-ktorych-o-mnie-nie-wiecie.html

    Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że się nie gniewasz, że dalej tego nie pociągnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie gniewam! Rozumiem doskonale :) Za to uwielbiam Twój blog i to się na pewno nie zmieni :)

      Usuń
  2. Haha, mnie też uspokaja prasowanie - coś w tym musi być. W ogóle sprzątanie działa na mnie jakoś uspokajająco. :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziękuję Ci za tak wspaniałe wyróżnienie :) W zasadzie nie lubię pisać o sobie, ale lubię zaglądać na wiele blogów kulinarnych, oczywiście Twój też mi bardzo przypadł do gustu. Gdy tylko znajdę trochę czasu postaram się pociągnąć dalej tą blogową zabawę. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo - za wyróżnienie i za słowa uznania :) Miło jest wiedzieć, że mój blog komuś się podoba :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie za nominację:) postaram się jak najszybciej wywiązać się z wyróżnienia:) pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że mnie nominowałaś ;) Dziękuję Ci bardzo i już pędzę pisać posta ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za wyróżnienie czuję się zaszczycona :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!