11 sierpnia 2012

Pancakes

Moje pierwsze amerykańskie naleśniki! Są szybkie i bardzo proste w wykonaniu. Zrobiłam je na podstawie przepisu z bloga Moje wypieki.


Składniki:

2 szklanki mąki
2 jajka
1,5 szklanki mleka
3 łyżki cukru
3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
75 g rozpuszczonego masła

Sposób przygotowania:

1. Jajka roztrzepać, dodać przesianą mąkę i zmiksować. Dodać pozostałe składniki, całość zmiksować.
2. Smażyć naleśniki na suchej patelni.
3. Gotowe naleśniki podawać z miodem lub według upodobania.

Smacznego!!!

9 komentarzy:

  1. pancakes - klasyka , pyszne placki zawsze mi poprawia humor ;) nawet na zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Robiłam je pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Następnym razem zrobię z jakimiś owocowymi dodatkami :)

      Usuń
  3. Placki wyglądają bardzo apetycznie, zastanawiam się tylko ile ich wyjdzie z tego przepisu, czy będą wstanie zaspokoić mój wilczy apetyt? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zaspokoją Twój głód, ilość w zależności od wielkości placków - mi wychodzi 12-15 :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!