28 sierpnia 2012

Sałatka z kurczakiem i grzankami

Przepis szybki, banalny, a efekt - przepyszny :) W oryginalnym przepisie zamiast czerwonej fasolki była kukurydza. Nie miałam kukurydzy więc dodałam fasolkę.


Składniki:

1 pierś z kurczaka
1 zwykła lub czerwona cebula 
1 zielony ogórek 
1 duży pomidor 
sałata lodowa lub kapusta pekińska 
puszka czerwonej fasoli (lub kukurydzy, albo pół na pół)
przyprawa do kurczaka kebab lub gyros lub zwykła przyprawa do kurczaka 
bułka lub chleb (lub gotowe grzanki np. z tego przepisu)
łyżka masła

Sposób przygotowania:

1. Pierś pokroić w kosteczkę, usmażyć na patelni z dodatkiem oleju i przypraw do kurczaka.
2. Cebulę pokroić w piórka lub kosteczkę, ogórka i pomidora pokroić w kostkę, sałatę lub kapustę poszatkować.Odcedzić fasolkę.
3. Wszystkie składniki wymieszać razem.
4. Na patelnię z roztopionym masłem rzucić pokrojoną w kosteczkę bułkę lub chleb, można delikatnie oprószyć solą, zrumienić.
5. Grzanki przełożyć na wierzch sałatki.


Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Takie szybkie i smaczne sałatki są świetne;)I na spotkanie ze znajomymi i jako drugie śniadanie do pracy, czy szkoły;)

    pozdrawiam serdecznie

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sałatki:)
    Do tego z grzankami i kurczakiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie chrupiące sałatki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!