14 sierpnia 2012

Szaszłyki z kurczakiem i papryką

Każdego, kto lubi jedzenie nadziane na patyk nie trzeba specjalnie namawiać na takie oto pyszne i kolorowe szaszłyki. Podałam je z surówką z kapusty pekińskiej. Mniam :)


Składniki:

1 pierś z kurczaka
po pół papryki zielonej, żółtej i czerwonej
1 cebula
kawałek chudego boczku
ulubiona przyprawa do grilla
sos sojowy


Sposób przygotowania:

1. Mięso myjemy, kroimy na mniejsze kawałki, umieszczamy w misce.
2. Do mięsa dodajemy sosu sojowego oraz przyprawę do grilla. Całość dokładnie mieszamy i odstawiamy do lodówki na minimum 1 godzinę.
3. Boczek kroimy w grubą kostkę, cebulę na talarki.
4. Papryki kroimy w dowolne kawałki.
5. Na patyczki nadziewamy składniki szaszłyków w dowolnej kolejności. Całość posypujemy przyprawą do grilla.
6. Szaszłyki smażymy na patelni grillowej lub na grillu, odwracając je co jakiś czas.
7. Podajemy z ulubionymi dodatkami.


Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Czasem najprostsza wersja jest najlepsza, czy to w przypadku ryby, czy innego mięsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szaszłyki to chyba najlepsze danie na grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszalakie szaszłyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłam kiedyś mamę o takie szaszłyki z kurczakiem.. ale jednak będe musiała sobie je sama zrobić:D
    Fajny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię paprykę w szaszłykach, przypomniałaś mi, że dawno nie robiłam nic na grilla z jej udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaszłyki są chyba zawsze pyszne, co nie zmienia faktu, że Twoje wyglądają przepięknie. Polecam też zamiast kurczaka użyć polędwiczek wieprzowych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolorowe szaszłyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!