25 września 2014

Jajka w kokilkach z kiełbasą


Składniki ( na 1 porcję):

pokrojona w kostkę kiełbasa
2 małe jajka (lub 1 duże)
tarta mozzarella
szczypiorek
sól, pieprz

Sposób wykonania:

1. Natłuszczone masłem lub olejem naczynie (kokilkę) napełniamy do połowy pokrojoną w kostkę kiełbasą. Następnie wbijamy jajka, delikatnie solimy i pieprzymy. Całość posypujemy szczypiorkiem i tartą mozarellą.
2. Kokilki wkładamy do nagrzanego do 200 st. C piekarnika i zapiekamy. Czas zapiekania zależy od nas. Ponieważ mój mąż nie lubi jajek w wersji płynnej, więc zapiekałam je ok 20 minut. Można krócej, jeśli chcemy by jajko było na miękko.

Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!