30 września 2014

Placuszki pizzowe

Dawno dawno temu dostałam ten przepis od znajomej z pracy. Placuszki robi się bardzo szybko i świetnie smakują. Wypróbujcie!


Składniki:

15 dag pieczarek
1 marchewka
10 dag wędliny
15 dag sera żółtego
1 duża cebula
natka pietruszki

Ciasto:
9 łyżek mąki pszennej
3 łyżki mąki ziemniaczanej
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
ok 1 szklanka wody
sól

Sposób wykonania:

1. Marchewkę i ser zetrzeć na tarce jarzynowej.
2. Pieczarki pokroić w plasterki lub zetrzeć na tarce.
3. Pozostałe składniki pokroić w małą kosteczkę.
4. Składniki na ciasto zmiksować, dodać pokrojone składniki, doprawić do smaku.
5. Smażyć jak z obu stron na rumiano.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Lubimy takie jedzonko, już odpisuję Aniu i jak Dzieci zjadą do matki, zrobimy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego jak czego ale placuszków pizzowych jeszcze nigdy nie robiłam, ani nie jadłam. A szkoda, bo jeśli smakują tak obłędnie jak wyglądają to muszą być wspaniałe. Uwielbiam placuszki wszelkiego rodzaju. Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga www.megly.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to coś w sam raz dla mnie, już zapisuję do zakładek do wypróbowania, bo idealnie trafiasz w moje kubki smakowe:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszki pizzowe to może być fajna wersja gdy nie ma czasu robić pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne placuszki. Świetny przepis. Lubię pizzę więc chętnie zjadłabym Twoje placuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!