1 września 2014

Ciasto ze śliwkami

Dzisiaj jest wielki dzień! Moja córcia poszła po raz pierwszy do przedszkola. W domu zrobiło się pusto i dziwnie...Mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży...

A tymczasem zapraszam Was na najzwyklejsze i szybkie ciasto ze śliwkami. Polecam!


Składniki:

5 jajek
3/4 szklanki cukru
20 dag masła / margaryny
2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
cukier waniliowy

śliwki
cukier puder do posypania

Sposób wykonania:

1. Margarynę ucieramy z cukrami na puch. Dodajemy po jednym jajku, a potem mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Ucieramy, aż masa będzie gładka.
2. Ciasto wykładamy na blaszkę (24x28cm) wyłożoną papierem do pieczenia.
3. Na wierzch wykładamy śliwki przepołowione skórką do dołu.
4. Pieczemy w 180 st. C przez 45 minut do suchego patyczka.
5. Po wystudzeniu posypujemy cukrem pudrem.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Świetny post! ;)

    Pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusiu, życzę Twojej córci radości w przedszkolu, a Tobie wytrwałości. Moja do końca pobytu się nie przystosowała- mówiła- ja będę grzeczna tylko proszę zaprowadź mnie do Babci. Tak było przez wszystkie lata. A placuszek szybki też robię i polecam Twoim czytelnikom bo jest bardzo smaczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno córcia szybko się zaaklimatyzuje w przedszkolu i będzie super:) A ciasto wygląda przesmacznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!