10 września 2014

Sałatka z brokułem i makaronem


Składniki:

1 szklanka suchego makaronu (u mnie mini kolanka)
1 brokuł
1 czerwona papryka
1 puszka kukurydzy
2 pomidory ( u mnie żółty i czerwony)
1/2 cebuli
majonez
sól, pieprz
2-3 ząbki czosnku

Sposób wykonania:

1. Makaron gotujemy w osolonym wrzątku, studzimy.
2. Brokuła dzielimy na różyczki, gotujemy  na półtwardo w osolonym wrzątku z odrobiną cukru. Studzimy i drobniej kroimy.
3. Paprykę i pomidory kroimy w kostkę (z pomidorów usuwamy miąższ z pestkami).
4. Cebulkę drobno siekamy, solimy i odstawiamy na 10 minut. Potem odciskamy z nadmiaru soku.
5. Kukurydzę odsączamy z zalewy.
6. Wszystko mieszamy, dodajemy majonez, zmiażdżone ząbki czosnku i doprawiamy solą i pieprzem.

Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Doskonała sałatka. Makaron kokardki uwielbiam bo pięknie dekoruje to co na talerzu podajemy. Fantastycznie się komponuje z zielonym brokułem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są akurat mini kolanka, ale z kokardkami też można zrobić :)

      Usuń
  2. Bardzo smakowita. Dziękuję za Twój udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj potestuję tą sałatkę, bo widzę, że zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!