15 lipca 2012

Kompot wiśniowo-agrestowy z miętą

Przyniosłam ostatnio od rodziców z ogrodu trochę owoców i świeżą miętę, poporcjowałam wszystko i przez 3 dni gotowałam taki oto kompot:)


Składniki:

wiśnie
agrest
gałązki mięty (może być też suszona)
cukier do smaku

Sposób przygotowania:

1. Owoce i miętę płuczemy, zalewamy wodą i doprowadzamy do wrzenia. Kiedy woda zawrze gotujemy jeszcze 2-3 minuty i wyłączamy.
2. Kompot słodzimy do smaku, przykrywamy pokrywką i studzimy. W międzyczasie napój nabierze aromatu miętowego.
3. Kompot możemy przecedzić i przelać do dzbanka. Podajemy schłodzony.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!