5 listopada 2012

Kasza jaglana z jabłkami i rodzynkami

Pyszna propozycja na bardzo zdrowe śniadanie! Smak kaszy bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, jeszcze nie raz taką przyrządzę :)


Składniki:

pół szklanki kaszy jaglanej
1 szklanka wody
1 małe jabłko
2 łyżki rodzynek
szczypta cynamonu
miód do posłodzenia

Sposób przygotowania:

1. Kaszę płuczemy w wodzie. Zagotowujemy szklankę wody, wrzucamy kaszę i gotujemy ok. 20 minut.
2. Jabłko obieramy i ścieramy na tarce jarzynowej.
3. Ugotowaną kaszę przekładamy do miseczki. Dodajemy rodzynki, tarte jabłko, doprawiamy cynamonem i ewentualnie słodzimy miodem. Podajemy na ciepło.

Pychotka po prostu! Smacznego!!!

    

9 komentarzy:

  1. Widze, że obie praktykujemy dziś jaglankę z bakaliami :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowy i smaczny pomysł na rozpoczęcie dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i po raz kolejny wkurzam się, że nie potrafie dobrze ugotować tej kaszy! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza jaglana jest najłatwiejszą kaszą do gotowania w porównaniu z innymi. Dodam tu jeszcze ,że kaszy po zaleniu wodą ponoć nie mieszamy - nie wiem dlaczego, gotujemy na wolniukim ogniu do wchłonięcia wody. Ja jednak troszkę mieszałam, bo bałam się, że się przypali...

      Usuń
  4. No własnie chcę zrobic na śniadanie bo od tygodnia chorujemy a ta kasza działa odśluzowująco. Dzięi za przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znacie jeszcze jakies inne przepisy z czym mozna jesc kasze jaglana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. pierogi na dwa sposoby: 1. http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2012/03/pierogi-z-kasza-jaglana-serem-i.html, 2. http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2013/03/pierogi-z-kasza-jaglana-i-serem.html lub z ziarnami i bananem: http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2013/04/kasza-jaglana-z-bananem-i-ziarnami.html.
      A poza tym jest cała masa propozycji w internecie!

      Usuń
  6. Swietne przepisy a to jest moje ulubione danie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!