28 listopada 2012

Kotlety drobiowe z papryką i serem

Oto pomysł na fajne drobiowe kotlety z warzywami i serem. Przepis pochodzi z internetu, niestety nie pamiętam dokładnego źródła.



Składniki:

1 podwójna pierś z kurczaka
1 cebula
1 papryka czerwona
1 łyżka natki pietruszki
1 łyżka ulubionej przyprawy
1 łyżka mąki ziemniaczanej
10 dkg żółtego sera
3 jajka
sól
pieprz


Sposób przygotowania:

1. Umytą pierś z kurczaka, paprykę, cebulę i żółty ser kroimy w niewielką kostkę.
2. Do mięsa, sera i warzyw dodajemy pozostałe składniki i mieszamy.
3. Na koniec doprawiamy do smaku. Należy schłodzić masę na kotleciki - najlepiej włożyć do lodówki na całą noc. Ale i godzinka - dwie też starczą :)
4. Na rozgrzaną patelnię z olejem nakładamy porcje kotletów i smażymy jak placki ziemniaczane z obu stron na wolnym ogniu.
5. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Pycha! Smacznego :)

     

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kotleciki ;) Można zrobić tak zwane odkurzanie lodówki i jeszcze mieć smaczny obiad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam takie u siebie :) Ładniutkie ci wyszły :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com/2012/10/kotleciki-z-kurczaka-z-dodatkami.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie.
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award. Zapaszam do siebie http://wmojejmagicznejkuchni-czekoladowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Ja robię trochę podobne, ale z dodatkiem majonezu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!