19 listopada 2012

Ciastka francuskie z marmoladą różaną

Poszłam na łatwiznę - kupiłam ciasto francuskie, pokroiłam, nałożyłam marmoladę, potem do piekarnika i po 15 minutach ciastka były gotowe :) Jak szybko się pojawiły, tak szybko zniknęły :)


Składniki:

gotowe ciasto francuskie
marmolada różana

Sposób przygotowania:

1. Ciasto rozkładamy, kroimy radełkiem lub nożem dowolne kształty - u mnie prostokąty.
2. Piekarnik rozgrzewamy do 200-220 st. C.
3. Na każdy wycięty prostokąt ciasta nakładamy marmoladę. Ciastka układamy w blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy 15-20 minut do zrumienienia się ciasteczek.

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że zniknęły. Też lubię ciasto francuskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do marmolady różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie zjadłam , ale z jabłuszkiem, było pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. I to są najlepsze szybkie ciasteczka,często kupuję ciasto francuskie w Lidlu i robię z dżemem malinowym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja babcia często robiła takie ciasteczka :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Nominowałam Twój blog do zabawy Liebster Blog
    Po więcej informacji zapraszam do mnie:
    http://czucherkowo.blogspot.com/2012/11/07-pierwsze-wyroznienie-liebster-blog.html
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!