22 kwietnia 2013

Szaszłyki drobiowe z jabłkiem i pieczarkami

Lubię od czasu do czasu zjeść szaszłyka na obiad. Ponieważ zostało mi kilka pieczarek postanowiłam je wykorzystać do obiadu. Do tego mięsko w marynacie i jabłko...pyszne! Polecam gorąco.


Składniki:

Marynata do mięsa:
3-4 łyżki jogurtu naturalnego
odrobina kurkumy
przyprawa do drobiu
mielona słodka papryka

2 piersi z kurczaka
2 cebule
2 jabłka
kilka pieczarek
przyprawa do grilla

Sposób przygotowania:

1. Mięso myjemy, osuszamy kroimy w grubszą kostkę.
2. Składniki marynaty mieszamy, dodajemy mięso i wkładamy do lodówki na 2 godziny, a najlepiej na całą noc.
3. Pieczarki, jabłka i cebule obieramy. Pieczarki kroimy na połówki, cebulę i jabłka na mniejsze kawałki.
4. Na patyki nadziewamy składniki (mięso z marynaty, jabłka, pieczarki i cebulę) w dowolnej kolejności. Każdy szaszłyk posypujemy przyprawą do grilla. Pieczemy na grillu lub na patelni grillowej. 
5. Podajemy samodzielnie lub z ulubionymi dodatkami, np. pieczonymi ziemniaczkami i surówką.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. ale pyszności:) pieczarki to coś co ubóstwiam:) w połączeniu z piersią z kurczaka to poezja:) pięknie ci wyszły:) palce lizać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawiło mnie to jabłuszko w szaszłyku, super pomysł, bo pieczarki to wiem, że smakują w nich znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo smacznie,z jabłkiem szaszłyków jaszcze nie jadłam,w Lidlu promocja na mięso grillowe więc zrobię takie na majówkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!