28 kwietnia 2013

Mleko kawowe

To już ostatni wpis w tym miesiącu. Zostawiam Was z mlekiem kawowym według Dusi. Napój w sam raz na długi majowy weekend ,który już za pasem. Na wszelkie pytania odpowiem po powrocie z majowego wyjazdu. Miłego wypoczynku życzę wszystkim tu zaglądającym!


Składniki:

szklanka mocnego naparu kawy rozpuszczalnej
mleko

Sposób przygotowania:

1. Napar z kawy (może być słodzony) studzimy i przelewamy do foremki na kostki lodu.
2. Kawę wstawiamy do zamrażalnika na kilka godzin.
3. Kostki kawy przekładamy do szklanki i zalewamy zimnym mlekiem.

Smacznego!!!

Źródło: Dusiowa kuchnia

9 komentarzy:

  1. GENIALNE! już wiem, co sobie dzisiaj wypiję popołudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to mleko :) Cieszę się, że skorzystałaś z mojego przepisu - zapraszam na fanpage z fotką to wstawimy do galerii czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby banalne a jednak pomysł jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!

    Ponieważ w tamtym roku brałaś udział w konkursie Czas na Piknik! organizowanym przeze mnie, mam przyjemność zaprosić Cię ponownie do zabawy. W tym roku piknikujemy przez cały Maj, zaś akcja realizowana jest tylko przez mój blog, z wykluczeniem agregatorów. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy przygotować potrawę idealną na piknik :)

    Dodatkowo na zakończenie akcji rozdam 5 prezentów od Home&You, w tym kosze piknikowe.

    Wszystkie szczegóły oraz zasady akcji znajdziesz tutaj: Czas na piknik 2013

    Serdecznie zapraszam Cię do zabawy.

    Czas na piknik, piknik, piknik! :)

    Pozdrawiam
    Usagi z W kuchni Usagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, jak tylko zrobię coś piknikowego to wezmę udział w tej fajnej akcji.

      Usuń
  5. Wygląda pysznie! :)
    P.S Skorzystałam z przepisu na śmietanowiec z galaretkami, świetny! Znika w błyskawicznym tempie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetnie, że śmietanowiec smakował, zachęcam do korzystania z moich przepisów :)

      Usuń
  6. Proste i genialne, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!