6 kwietnia 2013

Kotlet schabowy w orzechowej panierce

Kiedyś robiłam filety w orzechach włoskich, tym razem kotlet schabowy z orzechami w trochę innej postaci. Zapraszam!


Składniki:

4 kotlety schabowe
1 jajko
odrobina mleka
mąka
bułka tarta
mielone orzechy włoskie
sól, pieprz
olej do smażenia

Sposób przygotowania:

1. Kotlety rozbijamy w miarę cienko, doprawiamy pieprzem i solą.
2. Bułkę tartą mieszamy pół na pół z mielonymi orzechami włoskimi.
3. Jajko mieszamy z mlekiem.
4. Panierujemy kotlety - najpierw w mące, potem w jajku, a na koniec w mieszance bułki i orzechów.
5. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron.
6. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Smacznego!!!  

6 komentarzy:

  1. Takiej panierki nie znałam na pewno wypróbuje przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  2. A orzechy tak na maczek zmieliłaś czy na takie drobne kawałeczki? u mnie też dziś orzechowo :)Pozdrawiam:)
    kasia
    notatnikkulinarny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy drobniutko zmieliłam na maczek :)

      Usuń
    2. Acha, ok :) to zmielę :) Pozdrawiam:)
      kasia

      Usuń
  3. Fajny sposób na panierkę! Kotlecik musiał być pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na schabowego. Orzechów mam sporo, muszę więc wypróbować orzechową panierkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!