1 sierpnia 2014

Ryba w cieście koperkowym


Składniki:

1 duży płat białej ryby (u mnie miruna)
sok z cytryny
przyprawa do ryb

Ciasto:
2 łyżki mąki ziemniaczanej
5 łyżek maki pszennej
sól
1 jajko
suszony lub świeży koperek 2 łyżki
mleko - 60-80 ml

Sposób wykonania:

1. Odmrożoną, umytą i osuszoną rybę skrapiamy sokiem z cytryny i posypujemy przyprawą do ryb. Dzielimy na mniejsze porcje.
2. Wszystkie składniki ciasta poza koperkiem miksujemy. Wsypujemy koperek i mieszamy.
3. Rybę maczamy w cieście z każdej strony, kładziemy na rozgrzaną patelnię z olejem i smażymy na małym ogniu z obu stron.

Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Fajna rybka, i ciasto wydaje się pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, szukałam dobrego przepisu na ciasto...

    OdpowiedzUsuń
  3. W koperkowym jeszcze nie jadłam.
    bardzo lubię w piwnym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!