29 czerwca 2013

Sałatka z kalafiorem i papryką

Pyszna chrupiąca sałatka. Połączenie kalafiora i papryki jest jeszcze lepsze niż kalafiora i pomidora!


Składniki:

1 kalafior
1 puszka kukurydzy
1 papryka czerwona
1 papryka zielona
1 mała cebulka
siekany koperek
sól, pieprz
2-3 łyżki majonezu

Sposób przygotowania:

1. Kalafior gotujemy w osolonym wrzątku na półtwardo, dzielimy na różyczki.
2. Umyte papryki kroimy w kosteczkę.
3. Cebulę siekamy.
4. Kukurydzę odsączamy z zalewy.
5. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy majonez, siekany koperek i doprawiamy do smaku.
6. Sałatkę chłodzimy przed podaniem.

Smacznego!!!


9 komentarzy:

  1. Ale wygląda! Mmmm. Uwielbiam takie sałatki, może z tym wyjątkiem, że majonez zastępuję odtłuszczonym jogurtem :) Poza tym: absolutnie mój smak :)
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że sałatki z kalafiorem to jeszcze nie jadłam, ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Wygląda pięknie, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, lekka sałatka :) pasowałaby do grilla :) pozdrawiam i zapraszam http://www.zgrilla.pl/category/wolowina-z-grilla/potrawy-z-wolowiny-z-grilla/

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się! :) Mogłabym Ci oddać 10 drożdżówek za taką sałatkę :)
    I na pewno moja figura by na tym skorzystała hihi!
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja podobną sałatkę robię z brokułami, ale muszę spróbować z kalafiorem

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam każdy składnik tej sałatki ale jakoś razem średnio to wszystko razem pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie posmakowała, dla mnie to jedno z najlepszych połączeń, no cóż, mamy różne smaki...
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!