24 stycznia 2013

Dressing do surówek i sałatek

Już dawno temu znalazłam ten przepis w internecie i sprawdza się znakomicie do przeróżnych surówek czy sałatek. Polecam z czystym sercem :)


Składniki:

2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki przegotowanej zimnej wody
1 łyżeczka cukru
1/2 łyżeczki soli
1 zmiażdżony ząbek czosnku
szczypta suszonego oregano
szczypta suszonej bazylii
1 łyżeczka ostrej musztardy
pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy. Dressing schładzamy w lodówce, następnie polewamy sałatkę przygotowanym sosem, mieszamy i podajemy.

Dressing jest naprawdę pyszny!

Smacznego!

Źródło: Dzikowiec od kuchni
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że przetestowałaś i Ci zasmakował! :) Ja go uwielbiam! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dressingi wzbogacają surówki,sałatki bardzo lubię eksperymentować z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanotowałam w głowie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dressing jest rewelacyjny. Bardzo mojej rodzince smakował. Zapisuję przepis i napewno jeszcze nie raz wykorzystam. Polecam i pozdrawiam, agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dressing przypadł do gustu!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Najlepszy dressing !!:) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis jest świetny :) Zrobiłam go do surówki z sałaty lodowej i papryki - niebo w gębie!
    Cały Pani blog wygląda znakomicie, z pewnością jeszcze nie raz tutaj wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!