22 września 2012

Sałatka z brokułem, fetą i szynką

Niedawno była sałatka z brokułem, ale bardzo go lubię więc oto kolejna propozycja! Pyszna sałatka znaleziona na blogu Przy stole. Polecam gorąco!


Składniki:

1 brokuł
1 puszka kukurydzy
20 dag wędliny drobiowej
1 kostka sera feta
1 zielony ogórek
majonez
jogurt naturalny
3 ząbki czosnku

Sposób przygotowania:

1. Brokuł dzielimy na różyczki, gotujemy w osolonym wrzątku z dodatkiem łyżeczki cukru przez 5 minut. Dzięki dodatkowi cukru brokuł zachowa ładny zielony kolor.
2. Wędlinę kroimy w kostkę, podobnie jak ser feta i zielonego ogórka.
3. Odsączamy kukurydzę z zalewy.
4. Wszystkie składniki wrzucamy do miski.
5. Majonez mieszamy z jogurtem naturalnym i zmiażdżonym czosnkiem. Polewamy sosem składniki sałatki i całość delikatnie mieszamy.

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Robiłam już kiedyś tą własnie sałatkę:)
    Jest bardzo dobra, a jak ktoś tak jak ja lubi brokuły to na pewno mu posmakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie sałatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sałatki z brokułem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam takiej sałatki, a brzmi bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a przed chwilą wpisałam, pod sałatką brokułową ze słonecznikiem ze dodaję kurczaka a tu proszę wersja z wędliną - koniecznie muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!