11 września 2012

Sałatka brokułowo-jajeczna z warzywami

Naprawdę bardzo pyszna sałatka, na którą przepis znalazłam na blogu Abc mojej kuchni. Pominęłam jedynie ser feta.


Składniki:

1 brokuł
4-5 ugotowanych jajek
1 puszka kukurydzy
1 cebula
1-2 pomidory

Sos:
majonez
jogurt naturalny
2 ząbki czosnku
musztarda

+siekany koperek

Sposób przygotowania:

1. Ugotować brokuł na półtwardo w osolonej wodzie i z dodatkiem łyżeczki cukru.
2. Cebulę i pomidor pokroić w kostkę.
3. W salaterce układamy połowę brokuła, połowę kukurydzy, połowę pomidorów z cebulą, połowę jajek pokrojonych na ćwiartki, czynność powtarzamy, tak, aby ostatnią warstwą były jajka.
4. Mieszamy wszystkie składniki sosu i polewamy nim sałatkę, posypujemy siekanym koperkiem.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Pyszna sałatka. Ja oczywiście dodałabym fetę bo uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię fetę, nie dodałam bo nie miałam. Sałatka i tak smakowała rewelacyjnie!

      Usuń
  2. Ostatnio nadrabiam warzywa, więc taka sałatka na pewno znajdzie miejsce w moim menu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!