13 maja 2014

Wafle kajmakowe z powidłem

Wafle to szybka słodka przekąska. Jest już kilka propozycji na blogu. Tym razem zapraszam na wersję kajmakową z powidłem.


Składniki:

1 opakowanie wafli
1/2 puszki masy kajmakowej
1/2 kostki miękkiej margaryny
powidła śliwkowe

Sposób wykonania:

1. Margarynę ucieramy, dodajemy stopniowo masę kajmakową.
2. Wafle smarujemy masą, a jednego wafla powidłem. Przykrywamy ostatnim waflem bez smarowania.
3. Wafla obciążamy np. deską i odstawiamy na kilka godzin.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Aniu ciekawie wyglądają Twoje wafelki :) fajny kolor powideł :)
    Dziękuję za udział w akcji i czekam na kolejne przepisy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!

    Zapraszam do mnie :)
    Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może któregoś dnia znajdziesz u mnie coś ciekawego!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!