16 maja 2014

Surówka z młodej kapusty z pomidorami

Ogromną mam ostatnio ochotę na wszystko z pomidorami - koniecznie świeżymi. A że pomidory są zdrowe i lekkie to można sobie na nie pozwolić w dużych ilościach :)


Składniki:

1/2 dużej główki młodej kapusty
1 marchewka
3 pomidory
2 ogórki gruntowe
siekany koperek
2-3 łyżki oleju
1 łyżka octu winnego lub soku z cytryny
sól, pieprz

Sposób wykonania:

1. Młodą kapustę szatkujemy, solimy, lekko ugniatamy, by puściła sok.
2. Obraną marchewkę ścieramy na tarce jarzynowej, a ogórki i pomidory kroimy w grubszą kostkę.
3. Wszystko mieszamy, skrapiamy octem winnym lub sokiem z cytryny, dodajemy olej, siekany koperek i doprawiamy solą i pieprzem do smaku.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj zrobiłam jakąś śmieciówkę w domu :)
    Ta pysznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię młoda kapustę, najchętniej poszatkowaną i doprawioną tylko sosem winegret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszamy do nowego agregatu blogów ze wszystkich kategorii tematycznych. Dołącz bloga do kategorii kulinaria. Adres www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!