1 lutego 2012

Zapiekane faszerowane bułeczki

W weekend przygotowałam swoje faszerowane bułeczki. Były pyszne! Takie małe zapiekaneczki :) Zapraszam :)


Składniki:

2 bułki (nie muszą być świeże)
pół cebuli
kawałek kiełbasy swojskiej
kawałek czerwonej papryki (użyłam mrożonej)
kilka pieczarek
dowolna przyprawa - u mnie do drobiu
ser żółty lub mozzarella (użyłam mozzarelli)


Sposób przygotowania:

1. Włączamy piekarnik aby się rozgrzał.
2. Bułki kroimy na pół, wydrążamy środki.
3. Siekamy cebulę. Na margarynie dusimy pokrojone w talarki pieczarki, po chwili dodajemy cebulę i dusimy razem. Następnie dodajemy pokrojoną w kostkę kiełbasę, paprykę i delikatnie przyprawiamy przyprawami.
4. Ciepłym farszem nadziewamy bułki, przykrywamy tartym żółtym serem lub plastrami mozzarelli. Wkładamy do piekarnika i zapiekamy aż ser się rozpuści.


Smacznego :)
 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!