11 lutego 2012

Surówka z marchewki z porem i jabłkiem

Lubię świeże dodatki do drugich dań, choć rzadko je robię - z powodu braku czasu. Na blogu domiwkuchni znalazłam fajną szybką surówkę z marchewki. W oryginale występuje jeszcze majonez - pominęłam. Polecam serdecznie!


Składniki:

3 duże marchewki
1 por
2 jabłka
sól, pieprz
sok z cytryny

Sposób przygotowania:

1. Marchewkę i jabłka obrać, zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
2. Pora oczyścić, pokroić w półksiężyce. Wszystko wymieszać, doprawić sokiem z cytryny, solą i pieprzem.
3. Przed podaniem schłodzić ok. godziny by smaki się przegryzły.


Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Ooo, bardzo się cieszę, że przepis się przydał :) Oczywiście, jak ktoś woli wersję fit, to majonez się pomija, ale można dodać zamiennie jogurt :)

    Super, dzięki za poprawę humor od rana,
    pozdrawiam,
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Domi, bardzo lubię Twój blog i już nie jeden przepis mam zapisany do wykorzystania :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. fajna, ja robilam z samym jabłkiem i marchewką, a teraz dodam pora

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!