8 lutego 2012

Kasza manna z dżemem

Kolejny smak przypominający mi moje dzieciństwo. Do tej pory jestem wielką fanką kaszy manny - ilekroć mam ochotę na jakąś zachcianką pada na kaszę na mleku. Tym razem zaserwowałam sobie kaszę z dżemem - pyszne i sycące danie.


Składniki:

200 ml mleka
6 łyżeczek kaszy manny
cukier do smaku
dowolny dżem - u mnie wiśniowy

Sposób przygotowania:

1. Mleko zagotować z cukrem, wsypać wymierzoną ilość kaszy, energicznie zamieszać i zagotować cały czas mieszając.
2. Podawać na ciepło z dżemem.


SMACZNEGO :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie połączenie:) Ostatnio mojego męża naszło na kaszkę i zrobił sobie i mi przy okazji - przypomniało mi się dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!