5 lutego 2012

Wafle mleczne

Masę mleczną do wafli można potraktować solo lub jako masa bazowa. Do takiej masy można dodać np. kakao czy orzechy i już mamy inną masę :) Tym razem zachciało mi się zwykłych mlecznych wafelków :)


Składniki:

1 kostka margaryny
1,5 szklanki cukru
1/3 szklanki mleka
1,5 szklanki mleka w proszku

Sposób przygotowania:

1. W rondelku zagotować margarynę, cukier i zwykłe mleko. Przestudzić.
2. Do przestudzonej masy dodać mleko w proszku i zmiksować do uzyskania jednolitej masy. Smarować wafle.

Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. o rany..jak ja dawno nie robiłam takich wafli..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekładane wafle do tej pory spotykałam w wersji kakaowej...domowe mleczne wafelki, to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja taką mleczną, jasną lubię najbardziej. Albo z dodatkiem wanilii. Albo białej czekolady. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mlecznych jeszcze nie jadłam, trzeba będzie kiedy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam przepisu na wafle to pokazuje mi sie przepis na smarowanie wafli

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno są pyszne . Zwykle robiłam z masa maślano - kakaową . Ale te wyglądają rewelacyjnie. Robię je na pewno następnym razem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!