19 listopada 2011

Kolorowa sałatka z szynką

Ta sałatka jest niezwykle prosta, a także smaczna i cieszy oko:) Skorzystałam z gotowej mieszanki marchewki z groszkiem ze słoika, ale zawsze można ugotować marchew i groszek. Poza tym zamiast pora lub szczypiorku dodałam cebulę. Serdecznie polecam :)


Składniki:

mieszanka sałatkowa z marchewką i groszkiem (lub 5 marchwi i 1 puszka groszku zielonego)
1 puszka kukurydzy
30 dag wędliny drobiowej (u mnie szynka z indyka)
1 cebula (lub por albo pęczek szczypiorku)
majonez
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Odcedzić wszystkie składniki: marchew, groszek, kukurydzę.
2. Szynkę i cebulę pokroić w kostkę.
3. Wszystko wymieszać, dodać majonez, doprawić solą i pieprzem.
4. Schłodzić w lodówce.


SMACZNEGO :)

Źródło: Smaker

2 komentarze:

  1. szybka sałatka, wygląda bardzo smacznie :)


    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja bym ja teraz wcinała :P jestem w pracy i jestem głodna:P:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!