6 grudnia 2012

Sałatka makaronowe gwiazdki z warzywami i wędliną

Pyszna sałatka makaronowa, na którą przepis znalazłam lata temu w magazynie kobiecym. Robiłam ją już kilka razy i polecam serdecznie!


Składniki:

szklanka makaronu gwiazdki
15-20 dag wędliny drobiowej - u mnie szynka z indyka
4 jajka
puszka kukurydzy
duży świeży ogórek
3 ogórki kiszone
średnia czerwona cebula - może być też zwykła cebula
1/2 pęczka szczypiorku

Na sos:
3 łyżki jogurtu naturalnego
3 łyżki majonezu
łyżka musztardy
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Makaron gotujemy w osolonym wrzątku, studzimy.
2. Jajka gotujemy na twardo. Studzimy i kroimy w kostkę.
3. Odcedzamy kukurydzę.
4. Świeżego ogórka obrać, pokroić w kostkę.
5. Ogórki kiszone kroimy w kostkę, podobnie cebulę, wędlinę. Szczypiorek siekamy.
6. Wszystkie składniki mieszamy w misce, dodajemy umieszany wcześniej sos i mieszamy. Doprawiamy do smaku. 
7. Sałatkę należy schłodzić przed podaniem.

Smacznego!!!

 
Acha, muszę się jeszcze pochwalić, że po raz pierwszy udało mi się wygrać coś w konkursie. Mianowicie na blogu Moje Kuchcikowo pod jednym z postów umieściłam komentarz z przepisem na ciasto świąteczne (a było to oto ciasto). Pomysł spodobał się organizatorce konkursu i wygrałam!!! Bardzo miły prezent na Mikołajki :)

Już czekam na przesyłkę!
Podziękowania i pozdrowienia dla Sylwii ;*  

3 komentarze:

  1. Jak ja lubię makaron gwiazdki :) Sałatka zdecydowanie do przetestowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę zrobić! Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się mówi ,a ja się cieszę ,że Ty się cieszysz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!