9 grudnia 2012

Sałatka z szynką i papryką konserwową

Pyszna sałatka w sam raz na świąteczny stół!


Składniki:

1 słoik papryki konserwowej (u mnie czerwona + żółta)
4 jajka
1 słoik selera konserwowego
1 puszka kukurydzy
20 dag szynki drobiowej
1 puszka ananasa
sól, pieprz
majonez
ewentualnie szczypiorek

Sposób przygotowania:

1. Jajka gotujemy, studzimy, obieramy i kroimy w kosteczkę.
2. Szynkę, paprykę i ananasa kroimy w kosteczkę.
3. Selera i kukurydzę odsączamy z zalewy.
4. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy majonez, sól i pieprz. Przed podaniem schładzamy.

Smacznego!!! 

8 komentarzy:

  1. Pyszności, bardzo lubię takie sałatki. Chociaż najczęściej staram sie je lekko 'odchudzic' i zamiast majonezu zastępowac go jogurtem.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sałatki:) szybko się je robi i są syte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ,szczególnie z konserwowymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sałatki, sama jakieś ciągle kombinuję, zapraszam na mojego bloga: http://mycatcooks.blogspot.com jest tam też parę przepisów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi smakować wyśmienicie! Zachęcająca!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam Aniu, jest bardzo smaczna i przede wszystkim szybka. Bardzo dziękuję za przepis. Zdjęcie prześlę. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za miły komentarz i zdjęcie! Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!