17 grudnia 2012

Wafle kakaowe z aromatem rumowym


Składniki:

opakowanie wafli
1 kostka margaryny
1 szklanka cukru
1/3 szklanka mleka
1,5 szklanki mleka w proszku lub granulowanego
2 łyżki kakao
aromat rumowy

Sposób przygotowania:

1. Zwykłe mleko, margarynę i cukier zagotowujemy. Studzimy.
2. Do letniej masy mlecznej dodajemy mleko w proszku lub granulowane oraz kakao i aromat rumowy. Mieszamy dokładnie i przekładamy masą wafle.
3. Gotowy wafel obciążamy np. drewnianą deską i wkładamy do lodówki.

Smacznego!!!

 

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam zrobić masy do wafli z mleka w proszku, do tej pory robiłam z czekolady, ale podejrzewam, że w Twojej wersji andruty są równie pyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafle z masą na bazie mleka w proszku są zdecydowanie moimi ulubionymi :) Polecam!

      Usuń
  2. Takich wafli to wieki nie jadlam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wafelki ,pyszniutkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a najlepsze są na drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko jakiego kakao użyć gorzkiego?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie jakiego kakao użyć gorzkiego?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używamy gorzkiego kakao - u mnie przeważnie decomorreno.

      Usuń
  7. Czy zamiast margaryny moge użyć masła?

    OdpowiedzUsuń
  8. smak z dziećiństwa, właśnie robię, będzie pyszne,a dzieciaki sie nimi zajadają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!