2 czerwca 2012

Owsianka truskawkowa z lodówki

Jako dziecko nie jadałam owsianki. Teraz się to zmieniło, bo jest tyle fajnych receptur na te płatki! Przygotowałam owsiankę z truskawkami, ale mam już w planach inne owoce. Owsianka jest pyszna. Wystarczy się wieczorem zatroszczyć o to, aby rano zjeść szybkie, pożywne i smaczne śniadanie. Polecam!


Składniki:

płatki owsiane górskie
mleko
jogurt naturalny
kilka umytych truskawek

Sposób przygotowania:

1. Do słoika wsypujemy płatki do 1/3 wysokości. Dodajemy 2 łyżki jogurtu naturalnego i tyle mleka aby objętościowo zajęło nam w sumie razem z płatkami 2/3 wysokości słoika. Zakręcamy słoik i całość potrząsamy.
2. Owoce kroimy na plasterki  i dodajemy do owsianki. Owoce możemy równie dobrze dodać dopiero przed jedzeniem.
3. Słoik zakręcamy i wstawiamy na noc do lodówki.

Smacznego :)

Źródło: Taniec smaków
 

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!