8 czerwca 2012

Sałatka gyros

Ta sałatka to mój faworyt jeśli chodzi o różnego rodzaju imprezki. Mniam mniam!



Składniki:

60 dag piersi z kurczaka
2-3 łyżki przyprawy gyros
1 szklanka wody
keczup
kilka ogórków korniszonych
1 cebula
1 puszka kukurydzy
majonez
mała kapusta pekińska

Sposób przygotowania:

1. Mięso kroimy w drobną kostkę, zalewamy wodą, dodajemy przyprawę gyros i gotujemy ok 15 minut aż woda odparuje.
2. Ogórki i cebulę kroimy w kostkę. Mieszamy razem.
3. Kukurydzę odcedzamy z zalewy.
4. Kapustę drobno kroimy i doprawiamy odrobinę solą, by kapusta zmiękła.
5. Układamy sałatkę warstwami w dużej salaterce: (od dołu)
kurczak
warstwa keczupu
ogórki korniszone wymieszane z cebulą
warstwa majonezu
kukurydza
kapusta pekińska


Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. też bardzo ją lubię:) jest po prostu pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja ulubiona sałatka pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam osoby, która nie lubi tej sałatki ;) Zawsze jest pierwszą, która znika ze stołu na imprezach u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam :) I robię w identyczny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno tak dobrego przepisu nie widziałam :) Zapraszam do zapoznania się z moją wersją sałatki gyros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sałatkę gyros, ostatnio robiłam z sosem czosnkowym, pycha!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!