18 października 2019

Ryba w kukurydzianej panierce

Panierka kukurydziana jest bardzo popularna, ale dla mnie to w sumie nowość. Robiłam ją dopiero pierwszy raz. Smakowała mi, ale chyba pozostanę fanką tradycyjnej panierki.


Składniki:

1 filet ryby - u mnie dorsz
mąka kukurydziana
2 jajka
1 łyżka śmietany 18%
bułka tarta
sól, pieprz
tłuszcz do smażenia

Sposób wykonania:

1. Rybę odmrozić, opłukać i osuszyć. Podzielić na porcje. Oprószyć solą i pieprzem.
2. Jajka wymieszać ze śmietaną.
3. Panierować rybę, najpierw w mące kukurydzianej, następnie w jajku ze śmietaną, a na końcu w bułce tartej.
4. Smażyć na rozgrzanym tłuszczu na rumiano.

Smacznego!!!


2 komentarze:

  1. Twój blog jest bardzo interesujący, wiec rowniez chciałbym sie z Toba podzielic stroną, która uwielbiam. Polecam Ci oraz wszystkim czytelnikom wszystkim https://najlepszewkuchni.pl/przepis/weganska-pasta-z-zielonej-soczewicy-z-czosnkiem-i-slonecznikiem-2834.html , gdzie znajdziecie mnóstwo roznorodnych przepisów na dania głowne, desery itp .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!