8 października 2011

Kolorowe paseczki z kurczakiem w panierce curry

Bardzo pozytywnie byłam zaskoczona tym daniem mimo, że zawiera przyprawę curry, za którą nie przepadam. Nie tylko ładnie się prezentuje, ale i świetnie smakuje. Przepis zaczerpnęłam z miesięcznika Przyślij przepis z nr 46 (9/2011). Polecam!


Składniki: 

50 dag filetów z kurczaka 
3 różnokolorowe papryki (u mnie żółta, czerwona i zielona) 
1 cebula 
1 jajko 
odrobina mleka 
sól, pieprz 
3 łyżeczki curry
olej
3/4 szklanki bułki tartej 

Sposób przygotowania: 

1. Papryki i mięso myjemy. Kroimy w paski, a obraną cebulę w piórka.
2. Mięso oprószamy solą i pieprzem. Surowe jajko mieszamy z odrobiną mleka. Bułkę tartą mieszamy ze szczyptą soli i przyprawą curry. Mięso panierujemy w mleku z jajkiem i bułce z curry. Smażymy na rozgrzanym oleju.
3. Do mięsa dodajemy cebulę i paprykę, doprawiamy solą, dolewamy oleju i odrobinę wody, by warzywa się nie przypaliły. Dusimy pod przykryciem ok. 10 minut.
4. Podajemy jako samodzielne danie lub jako dodatek do pieczonych ziemniaków lub frytek i surówki.



SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!