23 października 2011

Spaghetti z wędzonym łososiem wg Macieja Kuronia

Łosoś ma to coś :) A ten makaron robiłam pierwszy raz...I na pewno nie ostatni!!! Po prostu niebo w gębie!!! Dodatkowym plusem jest to, że danie nie wymaga dużo czasu, w zasadzie dłużej gotuje się makaron niż przygotowuje się sos:) Przepis pochodzi z broszurki Biedronki (sierpień 2008). 


Składniki:

50 dag makaronu spaghetti
200 g serka mascarpone
20 dag wędzonego łososia (użyłam ścinek)
sok z cytryny
1 łyżka oliwy lub oleju
2 łyżki posiekanego koperku
pieprz

Sposób przygotowania:

1. Makaron gotujemy w osolonej wodzie.
2. W międzyczasie robimy sos: na patelni rozgrzewamy olej, podsmażamy łososia, następnie dodajemy serek mascarpone i mieszamy. Kiedy serek się rozpuści dodajemy sok z cytryny, pieprz i koperek.
3. Gotowy sos mieszamy z makaronem i podajemy.


SMACZNEGO :)

4 komentarze:

  1. zjadłabym, bo łososia lubię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to danie. Ja jeszcze dodaję troszeczkę pasty łososiowej z tubki, dla podkręcenia smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię łososia z makaronem, sam makaron i samego łososia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. a sprobujcie dac gorgonzole zamiast mascarpone... to jest dopiero rarytas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!