11 stycznia 2021

Omlet w tortilli z łososiem

Jakie to było dobre! Zdecydowanie do powtórzenia. Tortilla z omletem czy omlet w tortilli poleca się na śniadanie ☺️


Składniki:
2 jajka
1 tortilla (u mnie wieloziarnista)
odrobina mleka
sól, pieprz
garść rukoli
3 cienkie plasterki mozzarelli
25g łososia wędzonego na zimno

Sposób wykonania:


1. Jajka wbić do kubeczka, posolić, popieprzyć, dodać odrobinę mleka i wymieszać dokładnie widelcem. Patelnię rozgrzać, wlać jajka. Po chwili na wierzch przyłożyć placek tortilli i lekko docisnąć. Smażyć, aż jajka się zetną.
2. Przekręcić na drugą stronę i podsmażyć chwilkę tortillę, na jajka wyłożyć mozzarellę, by się roztopiła.
3. Zdjąć tortille z patelni, nałożyć na wierzch rukolę i łososia. Złożyć na pół i pokroić na pół lub w trójkąty.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo smacznie i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodałabym tylko pomidorkami i czerwoną cebulkę. Ale to mój smak. Przepis pyszny i zdrowy.😃😋

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!