23 kwietnia 2014

Krokiety z mięsem z rosołu i pieczarkami

Oto pomysł jak można wykorzystać mięso drobiowe z rosołu.


Składniki:

Naleśniki:
2 jajka
250 dag mąki
1 szklanka wody
1 szklanka mleka
szczypta soli
2 łyżki oleju

Farsz:
mięso obdarte z dwóch udek gotowanych w rosole
100 g pieczarek
marchewka gotowana w rosole
1 mała cebulka
1 ząbek czosnku
sól, pieprz
1 surowe jajko
dowolne przyprawy, np. majeranek

Panierka:
jajko
mleko
bułka tarta

Sposób wykonania:

1. Składniki na naleśniki miksujemy, odstawiamy na 15minut. Smażymy naleśniki.
2. Robimy farsz: Mięso, marchewkę, obraną cebulę i czosnek przepuścić przez maszynkę do mięsa.
3. Pieczarki obieramy, ścieramy na tarce jarzynowej i obsmażamy na patelni, aby woda z nich odparowała. Mieszamy z mięsem, doprawiamy do smaku solą, pieprzem i majerankiem.
4. Naleśniki smarujemy farszem, zwijamy jak krokiety i panierujemy, najpierw w jajku wymieszanym z mlekiem, a potem w bułce tartej. Krokiety rumienimy z obu stron na patelni z olejem.

Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Niezmiernie miło ponownie Cię powitać w mojej akcji. Ja też zawsze staram się wykorzystać mięso i warzywa z rosołu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smakowicie wyglądają ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nabrałam ochoty na krokiety na obiad:) Pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krokiety wyglądają bardzo smakowicie, to jedno z moich ulubionych dań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!