13 kwietnia 2014

Sałatka z pieczarkami i kiszonym ogórkiem

W ubiegły weekend zrobiłam taką sałatkę i bardzo mi przypadła do gustu. Z chęcią powtórzyłabym ją w Święta!


Składniki:

1 słoik marynowanych pieczarek (po odsączeniu z zalewy 400-500g)
1 puszka kukurydzy
3 jajka
4-5 ogórków kiszonych
1 jabłko
1 cebula biała lub czerwona
1/2 pęczka koperku
majonez
musztarda
pieprz i sól

Sposób wykonania:

1. Pieczarki kroimy w plasterki.
2. Ugotowane jajka, jabłko, ogórki kiszone kroimy w kostkę.
3. Cebulkę siekamy, przekładamy na sitko i przelewamy wrzątkiem.
4. Wszystko mieszamy, dodajemy majonez i musztardę, posiekany koperek i doprawiamy pieprzem i solą.

Smacznego!!!

Źródło: Smaczna Pyza

5 komentarzy:

  1. Witam mam pytanie czy pieczarki to mają być z zalewy octowej? Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Można użyć i z zalewy octowej i solonej. Można nawet ugotować świeże pieczarki w osolonym wrzątku. Doprawiamy wedle smaku. Polecam!

      Usuń
  2. pyszna i wyrazista w smaku sałatka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super ! Uwielbiam wszystko z pieczarkami !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!