28 września 2023

Racuszki z bananami

 Pyszne i ekspresowe racuszki, które pierwszy raz jadłam u siostry. Wzięłam od niej przepis, lekko zmodyfikowałam i przygotowałam dzieciom. Racuszki zniknęły ekspresowo nawet mimo tego, że córka nie lubi bananów :-)

Składniki:

  • 2 jajka
  • 1 łyżka cukru
  • 1 opakowanie cukru waniliowego (16g)
  • 1 niepełna szklanka mleka
  • 2 szklanki maki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 banany + ewentualnie 1 małe jabłko

Sposób wykonania:

1. Jajka ubić z cukrami na puch. Dodać mleko oraz mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia. Zmiksować do połączenia składników. 

2. Dodać obrane i pokrojone w kostkę owoce. Wymieszać łyżką. 

3. Racuszki smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron na rumiano na małym ogniu. Przed podaniem oprószyć cukrem pudrem.

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!