9 maja 2015

Sałatka kalafiorowa z żółtym serem

Ostatnio do obiadu zrobiłam kalafiora w panierce. Zostało mi całkiem sporo ugotowanego kalafiora więc szybko zrobiłam z niego sałatkę. Polecam!


Składniki:

1/2 dużego ugotowanego kalafiora
2 pomidory
2 jajka na twardo
cebula dymka
garść tartego żółtego sera
2 łyżki jogurtu naturalnego
1 łyżka majonezu
sól, pieprz

Sposób wykonania:

1. Kalafior podzielić na drobne różyczki.
2. Pomidory i jajka pokroić w kostkę. Dymkę posiekać.
3. Przygotować sos: majonez połączyć z jogurtem, dodać odrobinę soli i pieprzu.
4. Wszystko wymieszać, ewentualnie doprawić do smaku. Schłodzić przed podaniem.

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. bardzo smaczna,warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER SAŁATKA! PROSTO I SMACZNIE;) JA ROBIĘ WARSTWOWĄ Z KALAFIORA; POLECAM ;POZDRAWIAM;
    http://kulinarnyporadnik.blogspot.com/2014/06/saatka-warstwowa-z-kalafiora-co-zrobic.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taką robię :)
      http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2011/09/saatka-warstwowa-z-kalafiorem.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!