14 października 2013

Sałatka z buraczkami i kiszonymi ogórkami

Pyszna sałatka na różowo - bardzo szybka i nieskomplikowana :) Przepis mam od koleżanki Uli.


Składniki:

5 niedużych buraków (gotowanych lub z zalewy, np. takich - KLIK)
4 ugotowane jajka
kilka ogórków kiszonych
1-2 jabłka
1 czerwona cebula
majonez
ewentualnie sól i pieprz

Sposób przygotowania:

1. Buraczki, ogórki kiszone, cebulę, jabłka i jajka kroimy w kostkę.
2. Wszystko mieszamy, dodajemy majonez i doprawiamy do smaku. Mieszamy.
3. Podajemy schłodzoną.
4. Dobrze smakuje już po kilku godzinach, ale najlepsza moim zdaniem jest na drugi dzień.

Smacznego!!!

11 komentarzy:

  1. Nie jadłam jeszcze takiej sałatki, ciekawe jak smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że dołączyłaś do akcji! A buraczki kocham pod każdą postacią, połączenie z ogorkami brzmi intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd moja mama zaczęła częściej kupować buraczki, tym bardziej mi one smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam nigdy takiej sałatki z buraczkami i majonezem. Trzeba będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast majonezu dodam jogurt i już mam super pomysł na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ta czerwona cebulka do przegryzania sałatki?... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście czerwona cebula też ląduje w sałatce!...:)

      Usuń
  7. A ile taka sałatka postoi w lodówce?

    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem, u nas po dwóch dniach już jej nie było :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!