25 września 2013

Surówka z kalarepy II

Zapraszam na drugą wersję surówki z kalarepy, na którą przepis znalazłam u Aveliny. Jest pyszna i chrupiąca, do tego ekspresowo się ją robi i bardzo nam smakowała jako dodatek do ryby. Inną wersję surówki z kalarepy z marchewką można znaleźć tutaj: klik.


Składniki:

1 duża kalarepa
2 łyżki siekanego koperku
1 łyżka majonezu
1 łyżka jogurtu naturalnego
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Kalarepę obieramy i ścieramy na tarce jarzynowej o dużych oczkach.
2. Do kalarepy dodajemy siekany koperek, jogurt i majonez, mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Właśnie taka samą robiłam kiedyś w pracy, ale nie przepadam za jej robieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie surówki z kalarepki :) takiej jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!