28 grudnia 2023

Sałatka śledziowa po hawajsku

 Połączenie śledzi z ananasem wydawało mi się bardzo egzotyczne, a wręcz dziwne, ale zrobiłam małą porcję. I nawet mi smakowała taka wersja. Jeśli lubicie przyprawę curry, to ta sałatka również powinna wam przypaść do gustu.

Składniki:

  • 5-6 płatów śledziowych - w oleju
  • 4-5 plastrów ananasa z puszki
  • 1 mała cebulka
  • 1-2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka gęstego jogurtu naturalnego, może być grecki
  • 1 płaska łyżeczka curry
  • 1 łyżka zalewy z ananasów - można zastąpić miodem
  • 1 łyżka ostrej musztardy

Sposób wykonania:

1. Śledzie osuszyć ręcznikiem papierowym, pokroić w dowolne kawałki. 

2. Ananasa pokroić w grubszą kostkę, a cebulę drobno posiekać. 

3. Wszystko połączyć, dodać pozostałe składniki i zamieszać. 

4. Schłodzić przed podaniem. 

Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!