18 września 2022

Sałatka z kapusty pekińskiej i selera

 Witajcie. Dawno temu już nie było na blogu tego typu sałatek. Ta na bazie pekinki i selera konserwowego robi się błyskawicznie. 

Składniki:

  • 1/2 główki małej kapusty pekińskiej
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 słoik selera konserwowego - u mnie słoik o wadze 370g
  • majonez
  • sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Kapustę drobno pokroić, lekko posolić i chwilkę zagnieść, by zmiękła. Dodać pozostałe składniki - odsączoną kukurydzę i selera.

2. Dodać trochę majonezu, doprawić solą i pieprzem i wymieszać.

Smacznego!!!



6 komentarzy:

  1. Z samego selera sałatkę jadłam, ale ciekawa jestem jak się komponuje seler z kapustą pekińską :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego nie tarty seler, tylko chemia słoików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ze słoika najbardziej mi smakuje🙂 surowy tarty do tej sałatki się nie nadaje.

      Usuń
    2. Fajny przepis!!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!