24 września 2022

Przecier pomidorowy II

 Dawno już nie robiłam przecierów, a że koleżanka podarowała mi mega wielkie pomidory postanowiłam je przerobić. 

Składniki:

  • pomidory
  • sól
  • cukier

Sposób przygotowania:

1. Pomidory umyć, sparzyć wrzątkiem i obrać ze skórki. Pokroić na mniejsze części, zblendować.

2. Przelać do garnka, gotować przez 15 minut. Można dłużej, jeśli chcemy, by lepiej odparowały z nadmiaru soku. Dodać soli do smaku oraz odrobinę cukru (u mnie dosłownie pół łyżeczki). 

3. Gorący sok przelać do wyparzonych słoików, zakręcić i pasteryzować przez 10-15 minut od zagotowania. 

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!